jueves, 11 de abril de 2013

Recursos fotográficos en Symbaloo

Seguindo coas tarefas do curso PLE_INTEF, e aproveitando que tiña ganas de ordenar un montón de recursos fotográficos na rede que tiña dispersos por varios sitios, agrupeinos todos nun taboleiro.

Panel Synbaloo con ferramentas fotográficas

Contén cinco tipos de recursos: información sobre fotografía (iconos marróns), ferramentas fotográficas online (laranxas), bancos de recursos con licenzas libres (azuis), bancos de recursos con copyright que me pareceron moi interesantes (rosas)  e lugares donde publico fotos (blancos).
Non estou moi contento co resultado. Quizáis elimine algunha ferramenta online para engadir algún banco que esquecín ao crear o taboleiro. Tamén ando explorando algún lugar de publicación, pensando en abandonar Picasa.

Panel Synbaloo co meu PLE
Tamén estou facendo outro taboleiro coas ferramentas que utilizo habitualmente, máis en consonancia co pedido no curso.
Téñoo sen terminar e non vou facelo público. Creeino para poñelo como páxina de inicio, pero creo que vou quedar co Netvibes.

Non me gusta Symbaloo. Non engade ningunha información aos botóns, se manteño a imaxe proposta polo sitio queda moi pequena en moitos casos e confundo os botóns ao ter todo tan apelotonado.
A colocación dos bloques paréceme farragosa. Como páxina de inicio vexo máis sinxelo creala directamente cun editor de HTML, tal como faciamos hai quince anos, ou poñer unha etiqueta no Diigo.
A orientación social da páxina paréceme escasa. Non vexo como facer comentarios nos paneis doutras persoas nin como crear un colaborativo, o que quizáis me decidiría a empregar o programa nalgunha actividade.
En fin, unha ferramenta que é interesante coñecer, pero á que non vou dar moito uso.

No hay comentarios:

Publicar un comentario